Po raz pierwszy (mam nadzieję, że nie ostatni).

Z pomysłem założenia bloga nosiłam się przez dłuższy czas. Rozważałam wszystkie "za" i wszystkie "przeciw".
Od ładnych kilku lat nałogowo śledzę inne blogi (na dowód po lewej stronie moje najulubieńsze!). Bardzo wciągnęło mnie czytanie i korciło coraz bardziej aby założyć własny. W końcu do najcichszych osób nie należę i swoje zdanie lubię wypowiedzieć! Zatem stało się- blog powstał, zobaczymy jak to się rozwinie i czy rozwinie się w ogóle.
Nie liczę na tysiące subskrybentów, nie liczę na wciągnięcie w czołówkę blogerów- uważam, że do najlepszych w temacie mi baaaaardzo daleko.
O czym będzie? To się jeszcze zobaczy. Na pewno o kosmetykach bo to moja najnowsza miłość.
Pewnie też o moich luźnych przemyśleniach. No... zobaczymy i już!

0 komentarze:

Prześlij komentarz