Bądź wege!

Od jakiegoś czasu moja przyjaciółka zasypywała mnie gradem informacji na temat weganizmu. Przymykałam na to oko, słuchałam jednym uchem, wypuszczałam drugim. Mówiłam sobie, że to jeden z jej miliarda pomysłów, napali się a za dwa tygodnie jej przejdzie. Ale nie przeszło.
Od pewnego czasu sama zaczęłam się zagłębiać w filozofię wege i choć nie bardzo podoba mi się całkowite wyrzucenie z diety produktów pochodzenia zwierzęcego to inne aspekty zdecydowanie przypadły mi do gustu!

Weganizm bowiem to nie tylko dieta! To między innymi też unikanie kosmetyków testowanych na zwierzętach lub wytwarzanych z "części" zwierzątek.


Świetnym przykładem są pędzle EcoTools


Źródło: ecotools.com

Pędzle EcoTools to bardzo dobre jakościowo akcesoria tworzone przy zachowaniu standardów ekologicznych. Ich rączki są wykonane z bambusa, włosie natomiast z włókna syntetycznego. Zapewnia to gwarancję, że przy produkcji nie użyto zwierzęcego włosia dla którego, niestety zwierzęta są uśmiercane. 

Zachęcona zaczynam kolekcjonować cały zestaw pędzli. Z pierwszego jaki posiadam (do pudru) jestem bardzo zadowolona.

Naprawdę zachęcam do zwracania uwagi na to czy kosmetyki nie są produkowane kosztem zwierząt!

0 komentarze:

Prześlij komentarz